Ana Blandiana

10.04.2019

Literatura pentru copii

  • Întâmplări din grădina mea, Editura Ion Creangă, 1980
  • Alte întâmplări din grădina mea, Editura Ion Creangă, 1983
  • Întâmplări de pe strada mea, Editura Ion Creangă, 1988
  • Cartea Albă a lui Arpagic, Editura DU Style, 1998Culegeri și reeditări
  • Poeme fără Arpagic, Editura Doina, 1990
  • Întâmplări de pe strada mea, ediția a II-a, Editura Vizual, 1999
  • Întâmplări din gradina mea, ediția a II-a, Editura Vizual, 1999
  • Întâmplări cu Arpagic, Editura Știinta, 2002
  • Fluturele în oglinda, Editura Prut International, 2003
  • Poezii cu si fara Arpagici pentru copii si bunici,
  • Societatea Romana de Radiodifuziune, 2004 (volum cu CD)
  • Intoarcerea lui Arpagic, Humanitas, 2010


Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți